BeH16 Zehranisa mamaspapas armadillo gt2 kullanıyorum memnunum markanın devamından pek emin olmasam da böyle bişeydi 😃
ozge_yasin_budak Zehranisa canım canyon travel sistem kullanıyorum kızım 1 yaşında ki ben biraz gezen anneyim severim gezmeyi hala kullanıyorum benim hor kullanmama rağmen güzel araba 😄
Oznur_ Casual cadillac aıer 2019 senesinde cıkan serisi 10 numara bir araba. Hem cok arastrdım hemde önceden bebek mağazasında calışmıstım anne ve bebek konforu için cok iyi asansor varsa evde
Tugbikoooooooooooo Oznur_ merhaba bizde bu ürünü aldık ama puset kısmı çok yatar vaziyette duruyor ben mi yanlış kullanıyorum anlamadım. Diğer puset lere bakıyorum bizimki kadar yatık değil bebeğim rahat edemiyor
Tugbikoooooooooooo Oznur_ siyah kare bisey war onu diyorsanız kullanıyorum. Ama bebeğim aşırı içine gömülüyor. Başka bebeklere bakıyorum daha dik duruyorlar.