Meali7 ikizannesi10 ben satıyorum sertifikası falan hepsi duruyor kullanmadık biz taktırmadı sürekli çıkartmak istedi be kadar düşünüyorsunuz
Armonika ikizannesi10 düşünen varsa ben de satmak istiyorum bebeğim sevmedi 130 aldım 80 e bırakırım sertifikası yaşadığım yerde kaldı şu an istanbuldayım orijinal ama memlekete gidince sertifikasını da yollarım isterseniz
BabyGroot ikizannesi10 kullanılmış takılmış kehribar almanızı önermem. Kehribar takan kişinin kötü enerjisini toplar başkasının takması önerilmez