Benimde bebeğim 45 günlük, ilk zamanlar sarilik yoktu hiç hastanede fln kalmadik. 1.ay kontrolünde sarı oldugunu farkettik kan trsti yapildi degeri yüksek çıkti, doktorda şaşirdi cnkü cok sık emen ve hiç uykuya düşkün bir bebek değil. Karacigerine, safra kesesine fln baktilar hepsi normaldi. Bugun tekrar kan degerlerine bakildi baya düşmüş sarılık degeri. Ama karaciger enzim degeri biraz yüksek çikti bu sefer, haftaya tekrar kan degerine bakilcak. Doktor cok sık emiyorsa ve uykuya düşkün degilse korkulacak hicbisey yok dedi.