Bebeğim devamlı olarak ıkınıyor acı çekiyor gibi ağlıyor kakasını yapamıyor kayısı kompostosu içiyorum kayısı yiyorum rezene de içiyorum 2 gündür zeytinyağı da veriyorum ama bugün verdikten sonra azıcık bi kaka yaptı sütümle mi alakalı diye düşündüm ama çişini yapabiliyor. Başka ne yiyip ne içebilirim önerisi olan varmı 35 günlüğüz bu arada