Cihangir20 Bebeğimle sabah kalkıp sohbet edip oyun oynuyoruz bazen saaterce kucağımda geziyo ama akşam saat 8 oldu mu saati hiç şaşmadan saatlerce bağırıp ağlıyo ve zaten meme sinirinden hiç emmiyo. Sakinleşmiyo bu durumu yaşayan var mı acaba
NicoRobin Cihangir20 aynı saatlerde başlayan ağlama krizlerine genelde kolik diyorlar ama bi doktora danışmakta fayda var 🤔
Elanururas Cihangir20 benim oğlum 47 günlük sabahları çok güzel akşam 8 de bir başlıyor ağlamaya gece 1 e kadar hiç susmadan ağlıyor mosmor oluyor ağlamaktan sonra yoruluyor uyuya kalıyor 😔 gaz sancısından dedi doktorumuz yapacak bişey yokmuş biz genelde arabayla gezdiriyoruz o saatte ve yüksek seste müzik açıyoruz arabada öyle de iyi oluyor
aylnn15 Cihangir20 bizde aynı gündüzleri hiç böyle bişey olmuyor akşam olunca bizde aynı sürekli ağlıyor sakinleşmiyor eskiden emzirince sakinleşirdi şimdi asla ağlarken memeyi almıyor 3 ay 3 günlüğüz bizde ne yapacağımı şaşırdım bende 🤷♀️
BelisAyse Bu duruma kolik diyorlar bi doktora gidin bence bu durumda ne yapacağınız hakkında bilgi edinirsiniz belki
_Sedefpurrr_3 Elanururas merhabalar Zinco damla, beyaz gürültü, karnının Üzerinde gezdirme, kiraz çekirdekli kemer. Bunları deneyebilirsiniz. 3.aya yaklaştığınızda hafifleyecektir
Elanururas _Sedefpurrr_3 merhaba bunların hepsini denedim damlalar 1 gün iyi oldu diğer günler etkisini yitirdi genelde akşam banyosu yaptırıyorum yine aynı umarım tez zamanda biter bu gaz sancısı 😔
Gizem5755 Cihangir20 bizimde aynı 2 ay 10 günlüğüz gece 11 12 dedin mi saat 1 e kadar ağlama ne yaparsan yap saati gelmeden hak getire Rabbim şu ezan vakti cümlemize sabır evlatlarımıza sağlık versin kimin duası kabul olur bilinmez yar ve yardımcımız ola.. İnşallah geçecek inşallah