Nisa_derin12 10 ay 8 günlük benim bebeğimde 3 aylıkken meme reddi başladı mama aldım yemedi memeye zorla devam ettirdim ek gıdaya başladık başlayalı 4,5 kaşığı geçince bende mutlu oluyorum 9 kg oğlum herkes zayıf diyo ama doktor değerlerine baktı bi sorun yok iyi dedi banada . Sizde dert etmeyin biz elimizden geleni yapıyoruz benim eşimde inşaatta çalşyo bende çocuk gelişimciyim ama çalışmadım . Aynı şeyleri yaşıyoruz bi nevi ☺️ Doktorlar kötü birşey söylemediği sürece bende herkese kulaklarımı kapadım . Sizde kapayın canı sağlığı yerinde olsun zayıf olsun napalım bende çok direndim yemesi için 4 aydır ek gıdaya başladık koyduğum yedirdiğim yemeklerin hepsini yediği bi kase çorbayı bitirmesi 5 parmağımı asla geçmemiştir sağlık olsun 🤦♀️