Merhaba anneler.
Her bebek evet aynı değildir belki ama merak ettim 2. Ayda neler beni beklıyordur. Sizin uyku düzeni nasıldı mama yı ne kadar cc veriyordunuz. Kendi kendine artık ses çıkartıyor gülüyor mu? Kendi tecrübelirnzi anlatrsanz sevinirm. Şimdiden teşekkür ediyorum ❤️