Cansuu1 öncelikle kendiniz endişelenmeyi üzülmeyi kafaya takmayı bırakacaksınız bu çocuğuda maalesef yansıyor ben böyle yaşadım ve hiç bir faydasını görmedim ne zamanki boşver alırsa alır almazsa da sağlıklı en azından diyerek kendimi avutmaya başladım o zaman rahat ettim tereyağlı yiyecekler tereyağlı poğaçalar kurabiyeler yapın kızartma çok faydasız ama belki yer nelere alerjisi olduğunu bilemiyorum ama doktora nutrigeni bi danışın ben çok memnun kaldım çocuğum o ilaçtan sonra birden iştahlı bir çocuk oldu inanın benimki de yemek konusunda alerjisi olmamasına rağmen çok sıkıntılıydı ayrıca kilo almazsa da almasın dünyanın sonu değil hareketli mi oyun oynuyor mu nörolojik psikolojik gelişimi iyi mi bunlarda sorun yoksa çokta yıpratmayın kendinizi de çocuğunuzu da ömrü boyunca 8 .5 kiloda kalacak hali yok persentile göre çocuğunuzun alt sınırla orta sınır arasında bu da gayet iyi bir şey normal yani Allah uzun güzel bir ömür nasip etsin 🙏😊