Kamuda memurum tayin dilekçesi verdim diye müdürüm tarafından odasına cagrilip niye dilekçe veriyorsun olmayacağını bile bile diye bağırıp çağırıp yapamıyorum zorlanıyorum iyi değilim dediğimde ise istifa et git o zman diye tepki gördüm. Sinirlerim çok bozuk bu resmen mobbing değil de ne ben sadece beni buraya siz getirmeyiniz ki istifaya zorlayabiliyorsunuz sizi şikayet edeceğim dedim çıktım odasından. Koştur koştur gidip durumu vali yardımcısına anlatmış kendince çevirerek tabi ben gidip odasına beni niye gondermiyorsun diye soylenmisim güya ve bana bu yüzden uyarı yazısı yazdırmış şaka gibi tüm olup bitene sekreteri bizzat şahit duydu neyin nasıl olduğunu ve herkese de olduğu gibi anlattı herkes benim haklı olduğumu biliyor ama kiminle konustuysam olayın üzerini kapat haklısın ama şikayet etsen bişey çıkmaz ugrastiginla kalırsın kendini her türlü aklar çıkar işin içinden diyorlar ama ben hazmedemiyorum bu şekilde susup kapatmaya neler yapabilirim bu konuda yardımcı olursanız sevinirim