Obsesifk normal bi yakma değil ama canım. Vajinamin içine sürdüm afedersin. Kaşıntı olan yer içiydi cunki bide yeni doğum yaptım hala hassas sanırım genital bölge. Belki ondan çok yaktı. Antibiyotik içiyordum artık icmeyide bıraktım. Oda vajinanin ph dengesini bozuyormuş 😕