Merhaba arkadaslar.. Bebegim 9 aylik oldu.. Hamileligimde almadigim.kilolari.emzirme doneminde aldim.. Simdi diyetisyene gitmek istiyorum ama Covid-19 sebebiylede gönlüm rhat degil kalabalik oluyor.. Diyetisyene gidip emziren.annelerimiz varsa bana yardimci olabilirmisiniz.. Nasil bi düzen var normal diyetler gibimi neleri kesip neleri kesmemeliyiz ❤ yaptigim diyet sütümü azaltir mi ?