zeynepzeze Merhaba, bebeğim sürekli ağlıyor, uykuya direniyor, yemek yemek istemiyor. Çok yorulmaya başladım. Sabretmeye çalışıyorum ama bedenen çöktüm resmen. Hele ruhen bitmiş durumdayım. Atak zamanı falan mı neden böyle yapıyor 😢
tubasd zeynepzeze uzun bir atak dönemindeler bizde aynı durumdayiz sebepsiz surekli aglama ile güne başlayıp aglama ile kapatıyoruz dis çıkartıyor olabilirmi sizin bebeginiz
BirSevda-iki-Emanet_Sahibi zeynepzeze 10 ay 10 günlüğüz. Bana düşkünlüğü hiç bitmedi tek basıma bakıyorum zaten eşim yurtdısında. Geceleride beraber yatıyoruz sürekli emiyor ama arada su içiriyprum bazen emzirmiyorum bikaç kere kalkıyor. Gündüz 2 uyku yapıyorum 3yle geceye baglıyorum. 4 tane dişimiz çıktı 1 hafta önce sünnet ettirdim yeme konusunda sorun yok. Ama boyu uzadıgı için zayıf geliyor gözüme. Yinede şükür 👩👦çokta huysuz bir bebek degil. Sadece arada mızmızlanıyor oyuncaklarla oynamak istemiyor hiç
Mutluluk zeynepzeze 9 aylığız olur muu🤦 Bende 3 gün oldu sanırım benzer post açtım Sabah uykuları 8 i buçuktu bu hafta 7 e çekti daha da erkene çekecek diye korkuyorum Sallanarak uyuyan başka türlü uyumayan çocuk 1 aydır nerdeyse yatmıyor bile yerinde durmuyordu ki sallansin yanına yatıyorum pispislayarak o da 1 saat sürüyor zaten yarım saate de geri uyanıyor Oyuncakları ile asla oynamıyor artık sürekli pacamdan cekistirip ayağa kalkıyor ki kucagima gelsin Kendi beşiği odamızda olmasına rağmen yatmıyor illa yanımda yatacak Sabaari kahvalti yapamıyorum sürekli kendi birşeyler almak yemek istiyor ne verirsen eline yere atıyor Geceleri uyku arası kalkıp ağlıyor ama gözleri kapalı sürekli uykum bölünüyor zaten 6 ay saat başı kalkan bir çocuktu asla uyku nedir bilmezdim az rahatladım dedim o da olmadı 5 buçuk aylıkken diş çıkarmıştı 4 dişi var ama diğerleri zorluyor belli o da bizi zorluyor Allah yardımcınız olsun
Esra79 zeynepzeze 10 ay 15 günlüğüz kızımı son 1 haftadır tanıyamıyorum 🤷🏻♀️Ağlama şekli bile değişti ik gündür ek gıda yı reddetmeye başladı kesınlıkle kaşık görmek istemiyor ☹️Halbukı cok guzel yıyen bı bebektı 1 hafta öncesine kadar kucagımdayken bıle durdul yere aglıyor kendını yere atmaya calısıyor oyuncakları ıle kesınlıkle oynamıyor telefon kumanda tarzı seylerı ıstıyor vermedıgım zaman cıglık atarak aglıyor bırde tabi baba işe giderken arkasından kızıl kıyamet aglamaya basladı 🤦🏻♀️ Allah tan ablam ve annem iş cıkıslarında haftada ıkı kez uc kez gelıyorlar ev ısımı halledıyorum yoksa ev harabe olurdu kucaktan ınmıyor sureklı ılgı oyun ıstıyor ona bı meyve puresı veya baska bırsey hazırlamak ıstesem bırakmıyor hemen aglıyor arkamdan yurutece koyup yanıma getırıyorum yok yok yok malesef fenalardayım bende 💆🏻♀️
zeynepalp 1 hafta sonra 11 aylık olacak oğlum. Kendi kendine oynama süresi azaldı. Sürekli peşimde paçamdan hiç ayrılmıyor. Uyku düzeni zaten asla olmadı. Gündüz bi şekilde idare ediyoruz zaten gündüz uykusunu sevmeyen bir bebek. Ama geceleri de bi 6 kere uyanıyor heralde emmeye. Yanımda yatınca huzura eriyor. Sabaha kadar memem açık yatıyorum 🥺
tubasd zeynepzeze atak dönemini arastirirsaniz bu ayki atagin zorlu oldugunu gorursunuz bende cok gerilmistim huyu cok degisti arastirdim kendimi bitisne motive ettim cok zor ama gecici olmasi güzel disari çıkartıp arabasiyla gezdirip yormayi dikkatini dagitmayi deneyin
Klkn06 Aynı durumdayız.İştahı nerdeyse hiç yok. Memeye çok bağlandı. Geceleri çok sık uyanıyor gündüzleri bir saniye olsun yanından ayrılsam çığlık kıyamet 😟 hep onunla ilgileneyim istiyorsun. 2 haftadır böyle nerdeyse çok yoruldum artık🤦🏻♀️
tubasd BirSevda-iki-Emanet_Sahibi bizdede butun oyuncaklar yere dökülür ama 1 tanesiyle oynanmaz durumda.ne ile oyalaniyor derseniz saklanan kumanda ve telefonlara ulasma seklinde geciriyor gününü
tubasd bu soruyu sormayida sorulmasinida hic sevmem anneler ama merak ediyorum. pandemiden dolayi hastahaneye götüremiyoruz malum istahida oldukca azaldi evde hassas taritmiz var tartiyorum ve kilo alimi inanilmaz yavas hatta bi ara 100 150 gr civari verdi sizin durumlar nasil
BirSevda-iki-Emanet_Sahibi tubasd bizde mutfak malzemesi ıvır zıvır 🤷♀️balonla falan seviyor oynamayı topla falan vakit geçiriyor
zeynepzeze Mutluluk Kucağa gelse inmek istiyor. İnse sıkılıyor ağlıyor. Oyuncaklarının yüzüne bile bakmıyor. Yemek yedireceğim zaman kafasını sallıyor verme diye. Ne zaman geçiyor bu atak ya 😞
NhLpRn 10 aylık oldu artık çıldırmak üzereyim bir aydır kucağım inmiyoru tuvalete duşa her yere beraber gidiyor yemeği temizliği bile o kucağımdayken yapıyorum hatta işin ciddiyetini şöyle anlatıyım geçen hafta doktpra gittim sağ kolum sakatlandı onu taşımaktan bükemez oldum sağ diz kapağım aşırı yükten ödem toplamış dizlik kullanıyorum geçmezse cerrahi işlem uygulanacak ve bel kemiğim eğilmeye başlamış durumu benim kadar vahim olsan var mıdır bilmem😂
zeynepzeze Esra79 Aynısı gerçekten. Annem kalıyordu 2 haftadır. Gitti yarın başlayacak yine. Artık ne yapacağım diye düşünmeye başladım. Ne yemek yediriyor ne kendine yaptırıyor. Canımıza okuyorlar ya minicik halleriyle. Ama şu tatlılıkları yok mu iyi ki varlar