Nurbeyaz Kızım 4 aylık doğduğundan beri kabız 10 günde bir yapıyor bugün yaptı incelediğimde saçlar vardı 20 30 adet yani 10 günde 20 30 saç teli yutmuş saçları dökülüyordu hemen kestim saçlarını sıfıra vurdum bir şey olmuş mudur acaba çok korkuyorum
HafsaMoms Nurbeyaz kendi saçını yutunca birsey olmaz diye biliyorum. Seninkknin yine kendi saçı benim kızım 9 ayindan beri yerde bulduğu saçları alip yiyor kakasindan cikiyor hep. Ne kadar dikkat etsemde kaçıyor gözden 😑
Morcivert061 Nurbeyaz bi yerde okumuştum bebekler kendi saçlarını yutarmış sonra bi baktım benimkindede çıkıyor sürekli ama 6.Ayından snra olmadı. Şimdi yerde buldıklarını yiyo 😂
Nurbeyaz HafsaMoms ya ben de her gün evi çekiyorum bir baktım uzun bir saç var benimkini de yutmuş evde boneyle gezecem artık saçlarımı inceliyor çekiyor merak ediyor bir tel kaçırmış nasıl yaptıysa yutmuş
Nurbeyaz Zeybeybel saçlarıni tutup çekiyordu sürekli kontrol ediyordum ama demek ki uykusunda da yapıyormuş
HafsaMoms Nurbeyaz ben boneyi denedim hic istemedi hep kafamdan çıkarttı attı. artık büyüyüp anlayana kadar hep dikkat edicez napalim
Nurbeyaz Morcivert061 kestim valla sıfıra vurdum bayramda tokalar takacaktim çok üzgünüm erkek gibi oldu ne güzel saçlı doğmuştu diye seviniyordum
_tospikannesi Nurbeyaz yuttuğu saç sindirilmez kakada çıkarmış canım. Senin saçına çok dikkat et emzik verirken dikkat et canım yattığı yeri tüy toplayıcılar var onu kullanabilirsin geçer inşallah endişe etme bişey olmaz 🤗
Nurbeyaz _tospikannesi emzik emmiyor ama saçlarını çekip eline gelen saçları yemiş o kadar da dikkat ediyordum
minnakbaby Nurbeyaz yaa benimkinin de.benim upuzuuun sac telim cikti nasil yuttu onu anlamadim yaa surekli sacimi cekiyor dökülüyor filan demekki yutuluyormus 😂