2 bucuk aylık bebeğim birkaç gündür 5 dk emip bırakıyor doymadıgını düşünerek vermeye çalışınca da dudak büküp bağırarak ağlıyor doyduğunu düşünmek istiyorum ama bezleri cok dolardı simdi hafif geliyor . Bu arada günde kaş defa çiş yaptığını nasıl anlıyorsunuz ilk bebeğim olduğu için bu sayıları nasıl sayıyorlar anlamıyorum bezi dolduğunda kaç defa çiş yapmış oluyor bilemiyorum kaka olayımız zaten yok süt alerjisinden süpheleniyorum yarın doktora göstereceğim . Basına gelenler var mı emme olayını nasıl yapıyorsunuz