Haminne sezeryan olalı 4 ay 22 gün oldu.geçen hafta oldum .kişiden kişiye değişiyor canım o.eltim 8 ay sonra olmuştu.gerçi ha sezeryan ha normal o fark etmiyor.kişiden kişiye değişiyor.annem 1 yıl sonra olurmuş.kayınvalidem ben 40 ım çıkınca hemen olurdum diyor.emzirirken olunmaz ,süt koruyor diye bişey de yok.hurafe yani.zira annem kız kardeşim 8 aylıkken memedeyken erkek kardeşime hamile kaldı.ve süt koruyor mantığı ile.