Merve3420 biz de 3 ay 5 günlüğüz. Bebek arabasını sevdi genelde uyuyo içinde. Zaten yapı olarak çok mızmız Bi bebek değil çok şükür ama bizim gece uykularımız sıkıntılı kızlar çok sık uyanıyo gaz rahatsız ediyo derin uykuya Bi türlü geçemiyo dayanamayıp ayağımda salladığım gecelerim oluyo. Sabah kalktığımda inanın müptezel gibi sallanıyorum çok sık uyuyup uyandığım için.