Kızım 5 ay 20 günlük, 45 günlükken salyası baya akıyodu doktor erken diş çıkartıcak muhtemelen dedi. 2 gündür 36.9 - 37 civarı ateşi, beslenmek istemiyo emerken yada biberonla içerken devamlı damaklarını kaşıyo ve ağlıyo, geceleri deliksiz uyuyodu 2 gündür geceleri 5 kere falan uyanıyo ve ağlarken battaniyesini ağzına sokup duruyo, normalde de herşeyi ağzına sokardı ama bu 2 gündür deliriyo resmen ellerini eşyaları parçalıyıcak uykuya dalarken bile ağzından emziği tutup damaklarını kaşıyo bir türlü uyuyamıyo. Bunlar diş için mi eğer diş içinse ne zaman çıkar sizce? Birde diş jeli ne önerirsiniz yada dişini neyle güzel kaşıyabilir