Merhaba 9 bucuk aylik erkek bebek annesiyim. Bugun yeniden hamile oldugumu ogrendim. Ne yapmam gerektigi konusunda cok kararsizim. Calismiyorum ve ilk bebegimi buyutup ise girmek istiyordum. Simdi ikinci bebegi dogurursam butun hayallerim yeniden ertelenicek… Ayrica karnim buyudugunde ilk bebegimle nasil ilgilenicem? İkisine birden yetebilicek miyim? Tecrubelilerden oneri bekliyorum 😓