Alinehir Kızlar bebeğim 3 aylık rota aşısının belli dönemler yapılması gerekiyormuş ben bu zamana geç tim mi geçmediysem hangi dönemler oluyor
Serife3304 Alinehir merhaba bize 3.ayımızın dolduğu güne randevu verdiler sağlık ocağından yani 24 temmuzda yaptırcaz 3 aylık oluyor tam o gün
Giraysmom20 Alinehir bende oğlum üç aylık olunca yaptırdım öbürünü de 5. Ayda yaptırıcaz doktorumuz devletin yaptığı aşılar İle aynı güne gelmesin ağır olmasın çocuğa dedi
Sinif177 Alinehir 15 hafta olmadan yaptırılmalı deniliyor. Uygun zaman için 3. Ay ideal oluyor. 4 hafta sonra da 2. Doz yapılıyor