Unsalinn_Annesii delik kaç cm ya da mm ? 25 yaşına girmek üzereyim ve daha geçen sene kalbimde hiç bi doktorun göremediği deliği boğazımdan bakıp gördüler . Hayatımı çok etkileyen bişey değil ama kim ister ki kalbinde küçücük ya da büyük bi delikle yaşamayı ? 4 yaşımdayken 4 tane delik varmış ve 7 yaşımda hepsi kapanmış ve zaten genelde bebekler kalbi delik doğarmış sonra zamanla kendiliğinden kapanırmış . Niyetim sizi üzmek değildi özür dilerim ☹ Umarım bebeğinizin kalbindeki delik en kısa zamanda kapanır en kısa zamanda evladınızı sağlıklı bi şekilde kucağınıza alırsınız inşAllah dualarım sizinle 🤲