Kızlar iyi akşamlar..47 günlük bebeğim var gündüzleri uyutamıyorum.Bugün sabah altıdan beri toplamda sadece 2 saat uyudu ve bu saat oldu hala uykuya geçiremiyorum.Devamlı ağlaması da yok sadece uyumuyor.Mama+anne sütü alıyor.İki kez kakasını yaptı gaz çıkarması iyi duşunu da aldırdım..Bu tarz sorun yaşayıp çözüm bulabilen annelerden yardım istiyorum yorulmanın ötesinde çokta üzülüyorum niye çocuğumu uyutamıyorum 😕