Oğlum 2,5 aylık sağarak besliyorum. Doğduğundan beri sütüm öyle ama in aman yağlı olmadı hiç. Üzerinde yarım santim kaymak olurdu hep. İki gündür. hiç kaymak olmuyor. Nedeni nedir? Bilen var mı? Yağsız olunca çocuk doymuyormuş sütüm yaramıyormuş gibi düşünüyorum.