Ikizannesi2020 Melikee16 ben doğumdan önce kullanmıştım canım düşük için fitil hazneye yerleştiriyorsun
Mom104 Melikee16 düşük tehlikem varken oral yolla alıyordum 30. haftadan itirbaren günde 3 tane vajinadan almaya başladım fitil gibi vajinaya yerleştiriyorsunuz bi süre kalkmasan iyice erimesini bekliyorsunuz ✨
ATC Melikee16 hamileliğimin son zamanlarında doktorum altta olarak kullanmamı söylemişti ama ne yazıkki beceremedim galiba 35 haftalık doğum yaptım bunun hap olanını da hamileliğin başından sonuna kadar kullanmıştım
Cihangiriinannesii Melikee16 gebeligimde 32. Haftaya kadar kullandım. Progesteron hormonunu yükselterek düşük yapmayı önlüyor. Bazen de adet söktürücü olarak belirli gün sayısı kadar kullanılıyor
NurrC Düşük tehlikesinde kullanıyor genelde ? Siz ne amaçla başladınız ? Hamilelik yoksa adet düzensizliğinde de kullanılır.
Melikee16 NurrC kürtaj oldum kanamam durmadı doktor verdi bende ne olduğunu bilmiyorum yarın da kontrole çağırdı merak ettim o yüzden
Mom104 Melikee16 hiç bilmiyorum canım ya hep eşim alıyordu zaten doktor yazdığı için reçete ile alıyorsun cüzii birşeydir diye tahmin ediyorum