Merhaba arkadaşlar,33 günlük oğlum. Evolvia kullandık biraz gaz problemi oldu,üç gündür hipp combiotic kullaniyoruz,90cc yapıyorum 3_4 saatte,ancak bitiremeden uyuyakaliyor. Evolvia içerken 110 CC bitiriyordu. Hipp kullanan ve böyle olan var mı acaba ? Neden oluyor olabilir ?