Arkadaşlar birkaç sorum olacak ?
öncelikle diş patlayana kadr cok skur hcbirmsorun hüssetmedik maşallah diyim. Patladıktan sonra 2 gündrü bebeğim gece saat bası mutlaka uyanır dişten midir 6 aylı kbebeğim yoksa baska sebebi mi vardır ğatladıktan sonra bebeklr rahatlıyor diye biliyorum yanlıs mo?
Bir de dişimiz ne zaman uzar görümcem o diş değil asıl diş 2-3 ay snra cıkacak diyor görmedi ama öyle konusuyor ona göre kesn 8. Ayda cıkarmıs diş güyaa neyse ben ona takılmyorumda ne zaman uzar dişlerimz patladı elimi koyunca ısırıyor kaşıga da cıt cıt ses geliyor zaten ?