Heide benim oğlumda dört aylık olmak üzere bunlar çok normal belirtiler ellerini emiyor çünkü ellerini keşfetmeye başlıyor üç buçuk aydan sonra ayaklarını keşfetmeye başlıyor şuan merakımız hem el hem ayak ikisi içinde çıldırıyor görseniz, salya deseniz bir göl olmuştur şimdiye kadar akanlardan ancak oda çok normal damakları sertleşmeye başlıyor dişleri için zemin hazırlıyor ve büyük insanlar gibi sürekli olarak yutkunmayı henüz bilmiyorlar endişelenmeyin bırakın ıslansın bırakın ellerini ayaklarını emsin 😍