Esdoel Vuslatakar 4 ay aşısında 8380 di kilosu şimdi 5 ay 19 günlük evde tarttım once ben çıktım sonra oğlumla 9300 çıkıyor ama 200 gram falan oynuyor sağlık ocağında ki tartı da tahminen 9 kilo olmuştur net
Vuslatakar Deletedmom334 bilmiyorum hiç gündüzleri hiç mama içmiyor zorla içiyor geceleri çok sık içiyor
Cansubasak Vuslatakar bebeğinizin kilosu gayet iyi tabi doğum kilosu da önemli 5. Aya geçişte bizde de 1hafta iştahsızlık olmuştu geçti rahatı şuan
Cansubasak Vuslatakar bence gayet iyi burda benim şu kadar benim bu kadar diyenlere bakmayın doğruyu söyleyen abartmayan çok az kişi var ya da gerçekten benim çocuğum zayıf ben farkında değilim eğer 5. Ayda bebeğiniz doğum kilosunu ikiye katlamışsa sağlıklı bir bebektir ki sizinki çoktan 2 katını geçmiş
Gulay-58 4 ay 17 gunluguz aynen kizlar hele disaridaysak emmiyor o an sağiyorum sütümu biberona koyuyorum ki hic olmadik bir anda emmek ister diye korkumdan sağdigimi iciriyorum iki hafta once bizde 65 cm boy, 7155 gram dik
Vuslatakar Gulay-58 benım oğlumda emmiyor ben de sağıyorum içmek istemiyor ama bırakacak memeyi öyle gösteriyor
Gulay-58 Vuslatakar acikinca emiyo cok sukur canim bakiyo cok açim baska care yok bide ben sezeryan agrilarimdan surekli yatarak emzirdim beyfendi rahata alisti disarda o rahati bulamiyo ona da kiziyo 😁 mochi siparisi verdim yarin önur gin gelir napcam akan sütumu koycam buzluga disari cikarken atcam cantaya oda sicakligina eristiginde de biberonla vercem baska care yok emzirme odasina gidiyprum asla emmiyo ac kalacagina yawrularimiz boyle careler bulmali
Hilponcik Ya kızlar gözyaşı ne zaman akmaya başlar bilen var mı 6 aylık oldu hala damla gelmiyor normal mi acaba🙃
yagizveannesi Hilponcik benim oğlum ilk doğduğu günden beri gözyaşı akıyor bazılarının hiç akmıyormuş 1 yaşına gelse bile çok takılmayın bi sorun değil 😂