Kizlar selam. 18 aylık bi kızım var. Doğumdan önce adetim çok düzenliydi. Sezeryanle doğum yaptım bu arada. Doğumdan sonra ayın bi 1 inde oluyorum öbür ay 8 inde öbür ay 4 ünde oluyorum. En son haziranın 4 ünde olmuştum. Bu ay bel kasık ağrısı çekiyorum bazen çok yogun oluyo tam olucam sanıyorum geçiyo. Korunuyoruz ama ona rağmen adet günüm ve 5 gün geciktigim gün yaptım erken gebelik testi negatif çıktı. Herhangi bi hamilelik belirtimde yok zaten. Sancı çekip adet olamayan var mı sebebi bilen ya da yardımcı olursanız sevinirim