0503 Arkadaşlar Bebeğim 4 ay 7 günlük sizinkiler aşağı yukarı kaç satte bir acıkıyor evet her bebek aynı dil ama ben ortalama ya bakmak istiyorum benim bebeğim hiç acıkmıyor nerdeyse
Deletedmom334 0503 havalar sıcak iştah azalıyor bize de olduğu gibi, acıktığını farketmiyor, bezini takip edin çiş rengi koyu ise sıvı alımı az demektir, bizimki neredeyse saat başı emmek istiyor susadigi için
0503 dertlikerkenez aslında iki aydır hiç emmiyor sağıp veriyrm 3 4 satte bir 50 60 cc zor çıkıyor onu bile içmiyo
dertlikerkenez 0503 bebeğim 3-4 dakikaya kadar emme süresini düşürdü bir süre meger çenesi kuvvetlendiğini içinmiş acaba benzer bir durum mu diye merak etmiştim ama sizinki çok farklı 6-7 hafta kadar da meme reddi yaşadık 3-4 dakika aktif emsin yeterki diye 40 dakika uğraştığım oluyordu örneğin gece acıktığı için uyanmıyorsa 8 saat emzirmediğim oldu doktorumuz karaciğer depolama yapıyor diyor bez sayısını ve doluluğunu hatta rengini takip edin
0503 Deletedmom334 bez sayısı az ama çiş rengi berrak 3 aydan beri böle cok canım sıkılıyo sanki çok açmış gbi geliyo
0503 dertlikerkenez renk berrak ama bez sayısı az 4 satte bir değişiyrm ama dolu dil işte gece emiyor bir tek maalesef
dertlikerkenez 0503 oğlumun dolu bez sayısı da azaldı ama çok terliyor ona bağlıyorum eğer su kaybediyor olsa öncelikle renginin sarı olmasından anlaşılırdı diye düşünüyorum
0503 dertlikerkenez kesinlikle doğru diysn işte bende 4 aylık çiş azaldı ama berrak aç olsa sapsarı mı olur
dertlikerkenez 0503 su kaybı yaşasa sarı olur diye biliyorum yeni doğduğunda yaşadık su kaybını doktorumuz mama vermemi söylemişti