tuglevvv____ Kızlar kızım sol göğsümü emerken ağlıyor emmek istemiyorum sebebini anlayamıyorum yardım edin
Nesizade tuglevvv____ benim de sağ öyleydi değişik pozisyonlar denedim çok sakinden ve uykudayken ilk o göğsümü verdim tuttu çok şükür şimdilik. 28 günlüğüz
Ummhnsmt tuglevvv____ benimde bi kaç hafta öyleydi sol göğsüm sızlıyordu sanki içim bi tuhaf oluyodu sonra kendiliğinden geçti
Melekcelik49 tuglevvv____ yada kulagi ogryo olabilir bide tersten emzirmeyi deneyin o zamanda emese gohsunuzde sorun olabilir
meftun1anne tuglevvv____ aynı sorunu yaşıyordum sütümün tadına baktım aynıydı diğeriyle kulağı ağrımıyordu burnu da tıkanık değildi sonda kayınvalidem bu sol yanının geyregi batmış heralde ben bir bakayım dedi gerçekten de öyleymis onu düzeltti ve bebeğim o günden beri sorunsuz emiyor çok şükür
meftun1anne Ummhnsmt ya hani mesela bazen çok dengesiz bir hareket yaparsınız da böyle nefesiniz kesilir gibi birşey batar ya yanlarınıza o işte bebeklerde daha sıkıntı oluyor tutarken kaldırırken bile olmuş olabiliyor
meftun1anne sempatiksebek bebeği yüz üstü dizine yatırdı sağ kolunu sol bacağıyla, sol kolunu sağ bacağıyla çarpraz bir şekilde birleştirdi arkadan yavaş bir şekilde 3 er kere yaptı sonra salladı ama tecrübeli biri yapmalı tabi şahsen ben cesaret edemem
Deletedmom313 tuglevvv____ Merhaba, sol göğsünüzü emerken kafasını geri çekme hareketi yapıyor mu? Memede tazyik var mı?
Deletedmom313 tuglevvv____ Bi kaç çekimden sonra sütünüz fışkırmıyor mu? Bana bebeğinizin hareketleri tazyik olduğunu gösteriyor gibi geldi.