Kızlar hayırlı akşamlar 14 aylık kızım yaklaşık 10 dakika önce kara sinek yuttu hemen zehir danışma hattını arayıp doktor ile görüştüm mide asidinin parçalayacağını fakat ters bir durum olursa acile gitmemi söyledi çok endişeliyim aranızda böyle bir durum yaşayan oldumu