BabyGroot teşekkür ederim 😃
sözünü ettiğim sahile bir kere gittik biraz yürüyüş yapıp döndük biz. Benim her yerimde sinek ısırıkları vardı bir de balon gibi oldular günlerce kaşındım 🥺
kızımda ve eşimde hiçbir şey yoktu ama hepsi beni ısırmış. Önce kendim için koruyucu almalıyım sanırım 😂