HocaAnne çişi veya kakası geliyor olabilir. Bebekler uyurken çiş kaka yapamaz. Ve kendilerini kirletmeme içgüdüsü sebebiyle de istemsiz kas devreye girene kadar tutarlar. Bir çok ağlamanın ardında çiş kaka yapmak istememesi yatıyor aslında. Böyle zamanlarda sonrası için anlayabilmek adına bezi çıkarıp bir deneme yapabilirsiniz
Diğer bir alternatif ise sıcak. Bebekler sıcağı hiiiiç sevmez. Özellikle erkek bir bebekse. Ortamın ısısını ve nemini kontrol edebilirsiniz. Ideal nem 45-55 arası ideal ısı 22-24 arası