Berenmerve nazrin_rzza11 koltuk altı 37.3 ateş denebşlir ama ateş biraz göreceli bir durum eğer bebeğin keyfi yerindeyse bu değer normal ama tabiki yine doktoruna sor için rahat etsin
nazrin_rzza11 Ummuhanjeso Aynen benim bebegimde sevmiyor belliki klimayi kapattigimiz an aglamaya basliyo
Sedacan2267 nazrin_rzza11 yok hayir yok. Zaten sezeryanli bebek diye bir sey yok. Sezeryan ameliyatiyla dogum yaptiniz siz bitti o konu kapandi. :) ameliyati siz oldunuz bebek degil