Hnfeatt kizlar sezeryan oldum . Kanamam 2 gün gelmiyorsa 1 gün aşırı fazla geliyor . Kanamam tam anlamıyla gelmiyor akmıyor gibi . Nasil getirebilirim icim tamamen temizlesin . Var mıdır bir yöntem
Omur160620 Hnfeatt bende 16 haziran da sezaryen ile doğum yaptım hala geliyo. 1 gün hiç gelmiyor diğeri gün yarı ped dolacak şekilde geliyo normal mi anlamadım bebeğimi bırakıp doktora gitmek istemiyorum
Hnfeatt Misskokulum daha yeni 13 gün oldu ama 2 gün gelmiyor 3. Gun baya fazla geliyor . Normal doğum yaptim ben ilk cocugumda boyle olmadi kanama düzenli geldi hemen bitti . Bunu merak ettim . Bazi yerlerde kan sulandiricidan bahşedilmiş ama kullansam mi ki bilemedim
Hnfeatt Omur160620 ben gidicem 1 hafta sonra dikisler için sorucam bakalım ama 1 hafta var daha merak ettim