Kızlar aklınız varsa defactonun internet sitesinden ürün almayın ikizlerime iki tane bluz sipariş verdim 1ay sonra farklı farklı ürünler geldi hemde alakasız drgiştirmek için kargo yollıcaz dediler 1 hafta kargo bekledimm iade için gelmedi kac kere şikâyet ettim neyse ikiz cocukla gittim magazaya degişime ben toplam 56 lira ödemiştim bana 40 liralık alışveriş yapabileceğiniz dediler sebeb yanlış gönderdikleri kargo ve kapıda ödeme ücreti cebimden cıktı magazaya köyden gitmek içinde 12 lira yani toplam 24:lira ücret ödedim anlıcagınız o ki 40 liralık ürün için 40 lira zarar ettim