Kocakkubra Kızlar bebeğim 2 aylıkken tatil rezervasyonu yaptırmayı düşünüyor eşim endişeliyim biraz bişey olur mu nasıl olur falan diye sizce ??
Deletedmom334 Kocakkubra rahat edemezsiniz, çocuk huysuzlanir hastalanır, meme reddi de çok görülüyor bu ayda, mekan değişikliği huzursuz edebilir, siz de rahat edemezsiniz, bence biraz daha bekleyin
araskuzumm0918 Kocakkubra gayet güzel zaman bence gğndüz uykusunun iyi oldugu zamanlar emzir yatır gölgeye uyusun sizde kafa dinlersiniz 👍
Ececik07 Kocakkubra vallahi çok güzel oluyor 3 kez gittim eşyalarını tam al bir sorun yaşamazsın inşallah. Gayet de seviyorlar dışarıyı hava almayı araba da seyahat etmeyi
mikkonunannesi- Kocakkubra bence 6 aylık döneme kadar bebekle yolculuğum ve tatil in en güzel dönemi ben ocak ayında Bolu ya gitmiştim 3 aylıktı çok güzel geçtiö bence nasıl alışırsa öyle gidiyor bebek ☺️
Kocakkubra Deletedmom334 hadi ya meme reddini hiç düşünmemiştim hastalık falan tamam da o niye olur ki
Kocakkubra Ececik07 ayy inş canım huzursuz olur diye korkuyorum ve hastalanırsa diye ☹️ Tabi belkide hiç problem cıkmaz keyifli gecer diye de düşünüyorum 🤔
Deletedmom334 Kocakkubra 2 aylık büyüme atağında yapabiliyorlar, bebeğe göre değişir bizimki yapmıştı 1 hafta uğraştık 😔
Ececik07 Kocakkubra o da olabilir ama siz de alışacaksınız o da alışacak bebek var diye hayatı bırakmak olmaz ki sizin de dinlenmeye ihtiyacınız var merak etmeyin güneşe ve rüzgara dikkat edin uyku saatlerin de uyumasına özen gösterin yanınıza ilaçlarını mutlaka alın ateş düşürücü böcek sinek sokmasına Karşı ilaç bol bol zıbın bitti
mikkonunannesi- Kocakkubra zaten 2 aylık. Bebek bir rahatsızlığı kolik gibi bir sorunu yoksa uyur günün çoğunluğunu ve açık hava da daha da uzun ve müthiş uyuyorlar bebek arabasında vs
Afa Kocakkubra valla bebeğine göre değişir benim oğlum 4 aylıkken gittik gündüz uykusu pek olmayan bir bebek bütün gün mızık mızık ne denizden bişey anladım ne gezmekten
MayneymisAltintop Kocakkubra ennn güzel zamanları 👍🏻 yedir altını al uyusun. Şimdi 18 aylık kızım biz bir cafeye gidip kahve dahi içemiyrouz. Kıymetini bilememişim o zamanların