feyzanr Feyza1- ben yaptırmadım açıkcası, ama alt bakımına duşuna çok dikkat ettim oğlumunun hiçte bir şey olmadı hatta oğlum daha 40 lıyken grip oldu ona rağmen hiç bir şey yaşamadım. Ama bünye meselesi her çocuk bir değil bir şey diyip de sizi de yanıltmak istemem ama bünyesi zayıf bir çocuk değilse bakımından güzel gerek yok diye düşünüyorum
Pelo_00 feyzanr Bu virüsün bakımla alakası yok ki. Sadece bebeklikte yakalanacak diye bir şey yok her yaşta yakalanma riski var. Özellikle okul yaşındaki çocukları etkiliyor aşılı olanlar daha hafif atlatıyor olmayanlar hastanede yatmak zorunda kalıyorlar.
TalentedMom Feyza1- kesinlikle yaptırılmalı geçen hatta bir annenin bebeği rotaya yakalanmış aşısını yaptırmamış çok zor bir süreçteydi
Selin44 Yarın ilk dozunu yaptırcaz,doktorumuz kesinlikle yaptırmalısınız dedi,kime sorduysam hepsi hem fikir,çocuk bölümünde yatanların büyük bölümü bu hastalıktan dolayı yatıyormuş ,aşı tamamen korumuyor ama hastalığı çok hafif atlatmasını sağlıyormuş
Pelo_00 Feyza1- Bence her aşı yaptırılmalı. İleride pişman olmamak için. Tehlikeli, ölümlere yol açan bir virüs. Yakalanmayacak diye de bir şey yok tedbirini almakta fayda var.
Giraysmom20 Feyza1- kesinlikle yapılmalı Türkiye’de ki bebek ölümlerinin çoğu rota ve menenjit hastalığı kaynaklı bu yüzden hafife alınacak bir hastalık değil
Baby_Mila Feyza1- kesinlikle yapılmalı ben geçirdim 8 yaşındayken çok zordu çok iyi hatırlıyorum 2 hafta sürmüştü o yüzden yaptırdım bebeğime