Melikeeee0 Merhabalar arkadaşlar, doğumdan ne kadar zaman sonra çalışma hayatınıza devam ettiniz ya da edeceksiniz çocuğunuzu kime teslim edeceksiniz?
mer_mer Melikeeee0 doğum iznimden hemen sonra yıllık izne ayrılacağım 1 ayda öyle geçirdikten sonra başlamak zorundayım galiba ama kara kara düşünüyorum kendi annem başka şehirde yaşıyor kayınvalidem çalışıyor nasıl olcak bilmiyorum suan
Melikeeee0 hilalkarabulut bende 10 ağustosta başlayacağım annem ve kayinvalidem belirli sürelerle bakacaklar artık
mer_mer Melikeeee0 bakıcıya para yettiremeyiz gibi geliyor suan düşününce bide herkese güvenilmez inanın bilmiyorum belki komşu olur dedik ama emin değiliz ücretsiz izinde kullanıp iyice uzatadabilirim diye düşündüm olabildiğince ertelemeye calıscam gibi işe başlamayı işte
hilalkarabulut Melikeeee0 gönül ister ki kendim bakıyım kendim büyüteyim ama malesef bu duruma çok üzülüyorum mecburum yapacak başka bişey yok eşimde şuan evde pandemiden dolayı aşçı kendisi ve bir gelir olması lazım ki bebeğin ihtiyaçlarını rahatça karşılayabileyim😔
Orgucuanne Melikeeee0 ben de aynı tarihte başlayacak gibiyim. . Annem bizde kalıyor o bakacak ama tedirginim emmeden sakin duracak mi..süt sagip birakabilecek miyim yetecek mi.. yorucu olacak mı. . Falan filan..