kdrcnbln bizimde 2 ay 9 günlükken 39 ölçmüştü anne karnındayken lateral vent. Degerleri degisken çıkıyordu ama hiç sınır olan 10mm yi geçmemisti önceki doktorum ultrason istemisti yeni dogdugunda normal çıkmıştı. Gecen simdiki doktorumuza da soyledim o da istedi yine normal çıktı ama 41.5 3 aylık kız bebek için persentilde %90 civarı o yuzden endise ettim gerci doktor ölcüm yaparken kızım cok kıpırdadı bana boşluk kaldi gibi gelmişti sanırım biraz da kendi obsesifliğimden takıyorum kendim zibilyon kez ölçtüm evde tam 41 bile çıkmıyor o sebepten sormak istedim burda annelere sizin bebeginiz kız mıydı erkek miydi o da çok farkediyor ?