Merhabalar, erkek bebeğine sahibim 17 ayimizdayiz 15 aylkken emeklemeye başladı sıralıyor tutup kalkıyor ama tek ayaktayken vücudunu dik tutamiyor ne yapsam bilmiyorm doktora getrdm 18 aya kadr bekliycez dedi ama ben çok istiyorum yürümesini herşeyi denedim ama yok geri dusuyor sizin bı bildiğiniz fikriniz varsa paylaşın lutfen