Mom0870 Ahsncrpn Bize ateş olabilir demişlerdi 🤷🏻♀️ Takip edin. Geçmezse götürürsünüz. Ebenizin telefon numarasını isteyin böyle durumlar için derim. ✨
Ealisya Ahsncrpn benim kzım cuma günü aşı oldu ateş yapmadı ama günde 1 kez 💩 yapan bebek 4 kez yapıyor ondan mı acaba bu konuda bizi bilgilendirmediler sadece ateş olur dediler.
elvinazra-27 Ahsncrpn cuma günü bizde asi yaptirdik ateş olmadı çok şükür ama ishal var . Aşıdan mi dişten mi anlam veremedim bende 🤷🏻♀️
Ahsncrpn elvinazra-27 ya bende diyorum acaba diş mi çıkaracak ondan mı 🤦🏻♀️ Hastaneye gitmek istemiyorum ama bakalım takip ediyorum devamlı
SeymaBeyza :( su asilardan cok korkuyorum ya. Koronadan dolayi ertelenmistk asilari 6 aylik var sirada.Hic istemiyorum yaptirmak ya.Dua ede ede gidiyorum asiya.Allah im cocuklarimiza saglik sihhat afiyet huzur akil iman uzun hayirli omurler nasip etsin.