Arife35 merhaba, çok zor bir durum anlayabiliyorum,ayrıca sen hissettiysen kesin doğrudur. Daha önceki ilişkimde aldatılmış biri olarak şunu söyleyebilirim asla affedemeyecek , sindiremeyecek ve bunu unutamayacksın. Ben unutmuş gibi yapıp hiç ummadığı anda onu ortada bırakmıştım ama intikam çözüm değil tabi ki . Bir defa yapan hep yapar cnm bu senin suçun değil kötü hissetme kendini acil topla dünya güzeli bebeğinle mutlu ol . sakin ol önce bebeğini düşün .