Merhaba, benim de 20 günlük bebeğim var ve sütümün yetmediğini düşündüğüm için mama takviye ediyorum. Sabah 5 ten öğlen 2 ye kadar memede duruyor ve kesinlikle uyumuyor. Ben artık yorulduğum için mama verip bebeğimle birlikte uyumak istiyorum. Ancak her mama verdiğimde vicdanen rahatsız oluyorum. Sizlerin tavsiyesi ne olur? Teşekkürler