MinnakAsel vücudu size sıcak geliyorsa korkmayın bende bir ara ateşi var diye ortalığı ayağa kaldırdım yanş eşime karşı ama meğer vucudu sıcakmış ateşide dediğim gibi hep 36-37 ydi korkmadık teni ateş gibiydi bizimkininde içiniz rahat etmiyorsa hastaneye götürün bi bizim burda ebe var hastane yok sağlık ocağı var oraya gidiyorum ya da ebeyi arıyorum@