aslitpbg Merhaba anneler. Bebeğine kehribar bilekliği ya da kolyesi kullanan var mı? Varsa da faydasını gördünüz mü tavsiye ediyor musunuz?
Ryksl aslitpbg biz yeni takmaya başladık. 4 Aydan itibaren takın demişlerdi bize evet şimdilik var gibi faydası
Helenyaz aslitpbg kardeşim kullandı memnun kaldı benim kızım 2 aylık sipariş verdim, ayak bileğine takınca gaz sancısına iyi geliyormuş, sonrada diş için boynuna takıcam
zlhaa00 aslitpbg bnde burdaa okudum çok iyi yorumlar vardı sipariş verdim hafta içi gelecek bakalım merak ettim
Ryksl Papatyaseverr evet çok özür diliyorum 4. Aydan itibaren. Bizde 4 aylığız yeni kullanmaya başladık .
aslitpbg Helenyaz benim bebeğim de 2 aylık canım duramıyor bazen sancı dan ayak bileğine mi takmak gerekiyor gazı için
Busrammesut Helenyaz 3 gündür kullanıyorum gaz için daha yeni etki etmeye başladı kendisi çıkarıyor maşallah kullanmanı tavsiye ederim tenine değmesi gerekiyo
Ryksl aslitpbg farketmiyor ama ben ne olur ne olmaz ellemesin diye ayağına taktım ben. Ama diş ve dişten kaynaklı ateş salya huysuzluk için diye biliyorum ben
Helenyaz aslitpbg evet kolye olandan sip. Verdim, dolayıp ayağına takıcam diş zamanıda boynuna, kardeşim öyle yaptı çok rahat atlattı gaz dönemini diş huzursuzluklarını, şimdi 25 aylık hala takıyor. Nazara iyi geliyormuş.
Haceromer 20 günlükken taktım şuan 8 aylık oğlum. İlk 20 gün sürekli ağlayan gazdan uyumayan bi bebekti taktıgım gün gece gündüz ayrımı yaptı. Uykuları düzeldi hala da öyle çok şükür