Kızlar merhaba 6ay 3 günlük oğlum var kanımız düşüktü kan ılacı kullandgımızdan beri az az yukselmeye basladı ama bu ay tekrar kan demir sayımı yapldı demir düşük kan ılacına devam dedi doktor ek olarak da sebze çorbası üzüm hoşafı pekmez vereblirsin dedi.. merak ettgm bu durumu yaasayıp da atlatan oldu mu ve ne gibi menülerle zenginleştirebilirim oğlum için