ben ombreliyken çok kullandım. küllü severim ben de. normal şampuanla yıkayıp ikinci katı mor şampuan yapardım. ton istediğiniz tona gelince haftada bir de kullanabilirsiniz. ama uzun süre kullanmazsanız saç özüne dönüyor. çünkü bu cila gibi geçici bir şey. açıcı gibi sabit bir etkisi yok.