Arkadaşlar merhaba , bebeğim 4 ay 28 günlük doğduğundan beri beslenme ile ilgili problemi var , gaz dedik yok , reflü dedik yok , besin alerjisi osu busu herşeye baktırdık kaç tane doktora gittik yok yok yok. Canı istiyorsa emiyor istemiyorsa emmiyor kendini tam doyurmuyor doyamadığı icin tam uyumuyor kalkıyor , mama vereyim dedim biberon almadı önce biberonu sevmedi dedik farklı biberonlar aldık. Biberon içine su koydum su içiyor mama koyuyorum içmiyor , anne sütü koyuyorum sağıp içmiyor memeden içiyor ama yarım yamalak artık çok yoruldum kilo almıyor cünkü gece uykusunda meme emiyor 3 saatte bir bazen onun dışında gündüz uykuya daldıysa yine 2 dk zar zor. Kaşık maması denedim yok onu da almıyor evde resmen bir mama dükkanım var bi rafı ona ayırdık koca rafı. Ek Gıdaya geçsem mi geçsem aynılarını Yaşar mıyım çalıştığım icin ara ara artık bırakmam gerekli bebeğimi gün içinde bi kaç saat nasıl yapacağız hiç bilmiyorum lütfen yardım edin