Zzeynep20 hirasu kızım ek gıdaya geçene kadar sütlerin zamanı dolmuş olacak maalesef, o sebeple ben hiç kullanamayacağım.
Zzeynep20 Mom9 birkaç kez şırıngayı denedik ama direkt kustu, daha fazla sa ısrar etmedim açıkçası. Eğer bir talip çıkmazsa sütlerin süresi bitmeye yakın biraz daha ısrarcı olurum artık.
dertlikerkenez Zzeynep20 maşallah harikasınız Keşke sütüm sizinki kadar çok olsa da bende birilerinin ihtiyacını görebilsem o kadar kaynana postu arasında bu postu görünce çok çok mutlu oldum
TurkerNoyan Zzeynep20 oooooobaaaa sen naptın da bu kadar sütün oldu acaba 😒neler yiyorum içiyorum da öyle dolup taşmadım arkadaş
Zzeynep20 TurkerNoyan hem emzirip hem sağdığım için böyle bence. Yoksa normal yiyip içiyorum. Günde ortalama 4-5 kez sagiyorum, sagdikca artıyor, sagmazsam mastit oluyorum vs tam bir kısır döngüye girdim, bu da hiç hoş bir yaşam değil…
Zeynepikram TurkerNoyan canım yanlış anlamazsan birşey söylemek istiyorum oha yerine maşallah desen keşke çünkü süte çok çabuk nazar değiyor ve kesiliyor naçizane fikrim😊
bimohr1406 TurkerNoyan ilk 2 ay benimde öyleydi sadece su içerdim süt sağmaktan gece uyuyamazdım ama sonra tek göğüs kaldım 😁
dewamkee TurkerNoyan ayni guldur guldurde sevket varya Keskee benim olsaa diyor hersey yikiliyor Allah muhafaza onun gibi demissin 😂
Zzeynep20 Deletedmom334 sebebini anlayamıyorum ben de, sütüm kesildi mama vericem diyenleri okudukça üzülüyorum. kızı için süt almak yerine mama vermeyi tercih ederim dedi bir anne bana. İçine sinmezmiş.
NurNaz Deletedmom334 canim bende izmir deyim ben kanser hastasi bayanvar onaverdim gecen bir post acilmisti izmirde bir baska kanser hastasi icin istenmişti dilerseniz bulup o kisiye verebilirsiniz
Zeynepikram sarekusu canım sadece sütü veren annenin çocukları alan çocuğun kardeşleri oluyır diğer annenin çocukları kardeş olmuyor yani sütünü verdiği çocuğun diğer kardeşleri evlenebilir ve bir sorun yok ben bunu araştırdım çünkü görümcemin oğluna süt vermiştim şimdi görümcemin oğlu bnm kızlarımın kardeşi bundan sonra doğacak çocuklarımın da kardeşi ama görümcemin diğer çocuklaruyla alakaları yok doğacaklarla yine öyle
TC07 Zeynepikram görümcemin oğlu bnm kızlarımın kardeşi bundan sonra doğacak çocuklarımın da kardeşi ama görümcemin diğer çocuklaruyla alakaları yok doğacaklarla yine öyle Tam da bu söyleminiz üzerine yazdım hala diyebiliyorsunuz ki görümcemin çocuklarıyla alakası yok yani nikah düşer öyle mi? Ben başka bir kadından bahsetmedim görümce örneğinizden bahsettim. Siz iyi okuyun ya da yazın ozaman…. Zeynepikram
Deletedmom334 Zzeynep20 bu nasıl bir zihniyet anlamıyorum dünyanın parasını da verseler anne sütüne denk mama bulamazlar 🤷onca yoğun bakımda bekleyen anneler var emziremiyor diye mama veriyorlar, onları da bulamadm 🤦
Haticebalci Dusunceniz cok guzel sizi yurekten kutluyorum. Ama sut konusunda soyle bişey okumustum. Misal 5 aylik bir bebegin sutunu ancak 3.5 _ 4 aylik yada 5 6 aylii bir bebek icebilir. 5 aylii bir bebege uretilen sut yenidogan bebege agir gelebilir sindirim sorunu cikarabilir. Bu sartlara uygun bir bebek bulabilirsiniz insallah. BulamazsanizDa sütünüzü yogurt yapabilirsiniz ek gida dobeminde.
Zzeynep20 Haticebalci evet, bunu biliyorum en fazla +-2 ay olabilirmiş, doktorum öyle söyledi. Bu da hedef kitleyi daraltıyor tabi 🙄
birkuzuhikayesi Mardindeyim ben yakın olsanız çok isterdim benim sütüm çok azdı sonra tamamen kesildi. Hem kızımın da bir süt annesi olurdu çok çok mutlu olurdum. Nasip tabi Allah razı olsun inşallah birine şifa olur sütünüz
Zzeynep20 birkuzuhikayesi çok isterdim ancak istanbuldan mardine nasıl gider süt, bilemedim 🙄 Aldırma imkanınız olursa, araç içi dondurucuyla falan gidecek şekilde ancak öyle olur sanırım
160119 Zzeynep20 @Nursemom178 bu arkadaş yazmış bir hafta önce insAllah iletişime gecebilirsiniz. Ne büyük bir sevap